Werk je mee aan de toekomst van betalen?
Stel jij de klant centraal en draag je graag bij aan het verbeteren van customer en employee journeys? In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het continue verbeteren van onze klant- en medewerkerjourneys. Jij helpt CCV bovendien bij het neerzetten van een klantgerichte organisatie. Let’s unlock the power of payment. Together!
Wat doe je als Business Excellence Officer bij CCV?
Als Business Excellence Officer maak jij het verschil voor onze klanten en onze medewerkers. Je plaatst je in hun schoenen en vertaalt de wensen naar de optimale klantbeleving. Met jouw ervaring in customer journey ondersteun jij het maken van actieplannen en volgt deze verder op tijdens realisaties in afstemming met de stakeholders. Je initieert procesverbeteringen op basis van signalen uit de organisatie en analyses van de customer journeys. Mede met behulp van rapportages analyseer jij verbetermogelijkheden en bepaalt wat de impact is voor onze organisatie. Op basis daarvan doe je voorstellen voor de aanpak. Je bent veel in contact met klanten via klantinterviews, alsook met interne stakeholders. Aan de hand van deze outside-in gedachte, in combinatie met data-inzichten, zorg je voor de juiste acties richting de interne organisatie. Jij weet hierbij de juiste prioriteiten te stellen en verliest de klant niet uit het oog.
Het constant verbeteren en efficiënter proberen te werken zit in je DNA. Je hebt ruime ervaring in het analyseren en optimaliseren van de klantbeleving en stelt de klant altijd centraal. Uitdagingen die op je pad komen pak je op een creatieve wijze en oplossingsgericht aan. Op een inspirerende en overtuigende manier draag je kennis over op je collega’s. Je bent proactief, kritisch, analytisch, stressbestendig en communicatief vaardig. Jij hebt oprecht interesse in onze klanten en medewerkers en dit vertaalt zich in een luisterend oor met een neutrale frisse blik. Je neemt initiatieven en stelt deze voor aan jouw leidinggevende en stakeholders en je kan aan de hand van een mature en professionele houding weerstand bieden tegen een kritische beoordeling.
Bij CCV werken we continue aan innovatieve betaaloplossingen. Grote kans dat jij dagelijks met ons in aanraking komt wanneer je een betaling doet! Onze klanten zijn ondernemers, groot en klein, en elke dag faciliteren we met trots miljoenen transacties. Om dit te realiseren werken we samen, zijn we betrouwbaar en omarmen we de nieuwste ontwikkelingen. Dit komt allemaal samen in je nieuwe werkomgeving: we zijn ambitieus, toekomstgericht, open en collegiaal.
CCV zit momenteel midden in een strategische heroriëntatie. Dit betekent dat we plannen maken om onze organisatie te herstructureren voor een efficiëntere werking.
Bij ons werk je: